Obavijest o dostupnosti sustava eDozvola u periodu 15.12.2025. do 6.1.2026. godine.
Poštovane kolegice i kolege,
prenosimo obavijest o dostupnosti sustava eDozvola u periodu prilagodbe novom zakonskom okviru koji stupa na snagu 1. siječnja 2026. godine:
Poštovani korisnici sustava eDozvola/eArhiva/eKonferencija,
Posljednjih nekoliko mjeseci se intenzivno radilo na razvoju nadogradnje naših sustava te integraciji odredbi novih zakona čije se donošenje očekuje.
Slijedom navedenog Vas obavještavamo da s početkom godine iste objavljujemo u produkciji.
Osim samog redizajna sučelja imamo i nova pravila vezana na sustav e-Građani i e-Poslovanje te prijavu putem NIAS-a, a sve je rezultiralo potrebom za migracijom podataka i dokumentacije na novu platformu. Kako bismo to realizirali bit će neophodno na par dana zaustaviti rad u sustavu, a mi ćemo s naše strane učiniti sve kako bi to prošlo što bezbolnije.
Kao što smo ranije komunicirali, ovlaštenim korisnicima, službenicima upravnih i javnopravnih tijela, prijava u sustav će biti moguća jedino vjerodajnicama visoke razine i to poslovnim certifikatima.
Naravno, dio za javne korisnike (predaja zahtjeva, uvid u spis…) zadržava i osobne certifikate što uključuje i osobnu iskaznicu.
Zbog svega navedenog, pripremili smo hodogram aktivnosti koje su neophodne, a utjecat će i na Vaš rad:
• Od 15.12. 2025. sve konferencije će se pokretati u trajanju od 30 dana, a za već pokrenute konferencije Ministarstva trajanje konferencije će se produžiti
• Prestanak rada 31.12.2025. u 12:00 – nedostupni sustavi eDozvola (i ovlašteni i javni korisnici), eArhiva i eKonferencija;
• U tom periodu će se vršiti migracija predmeta, a očekuje se da bi mogla trajati cca 5 dana. Za vrijeme trajanja migracije sustav će biti nedostupan.
• Molimo sve službenike da unaprijed preuzmu dokumentaciju za pregled iz predmeta koje rješavaju;
• Službenici javnopravnih tijela također neće moći pristupiti predmetima u sustavu. Kako ne bi bili zakinuti za broj dana trajanja konferencije, iste će biti produžene. I ovdje predlažemo preuzimanje dokumentacije za predmete gdje je potrebna značajnija priprema.
• Svim podnositeljima zahtjeva naglašavamo da podnošenje zahtjeva niti dopuna neće biti moguće od 31.12. u 12:00 sati pa do završetka migracije predmeta. Također Vas obavještavamo da će konferencije trajati duže odnosno bit će produžen rok za ishođenje uvjeta i potvrda javnopravnih tijela.
Cijelo vrijeme ćemo biti dostupni na mailovima eDozvola-info@mpgi.hr i eKonferencija@mpgi.hr i slobodno nam se obratite u slučaju bilo kakvih problema i nedoumica. Naravno i brojevi telefona će biti na raspolaganju: 01/ 3782 145 i 3712 889.
Poštovani kolege, molimo Vas za razumijevanje i strpljenje, a s uspostavom novog sustava intenzivno krećemo s edukacijama i uputama za rad.
Srdačno Vas pozdravlja eDozvola tim.